Star Wars: The Old Republic Hungary - Star Wars: The Old Republic vs. World of Warcraft
2017. Június 24. - 07:18:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Új népszerűségi rendszer! Infóért katt IDE!
 
  Főoldal Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Melyik lesz a sikeresebb?
Star Wars The Old Republic - 77 (68.8%)
World of Warcraft - 15 (13.4%)
Csak a szavazás állására vagyok kíváncsi - 20 (17.9%)
Összes szavazó: 108

Oldalak: [1] 2 3 ... 21
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Star Wars: The Old Republic vs. World of Warcraft  (Megtekintve 38143 alkalommal)
Norbi-wan
Padawan
**

Népszerűségi szint: 2
Norbi-wan : nincs befolyása.
Hozzászólások: 445


Chuck Norris


WWW
« Dátum: 2009. Július 23. - 21:49:31 »

Bár ezt a szavazást nem volt valami értelmes elindítani, viszont itt lehet beszélni a nagy MMO háború szörnyűségeiről  Vigyorog.
Naplózva
petecz
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
petecz : nincs befolyása.
Hozzászólások: 112


Supporter


« Válasz #1 Dátum: 2009. Július 23. - 22:11:11 »

Nem kell fikázni a wowot. Anno hatalmasat alkotott. Nagyon sok újitásával, de főleg a lebilincselő hangulatával. Azt szerintem mindenkinek elkell fogadnia hogy a blizzard csak profi és sikeres játékokat készit, ezért is leszek kiváncsi arra a bizonyos "next gen mmo"-ra amin dolgoznak.

Összegezve, szerintem egy mmonak az a legfontosabb erénye mennyire tudja lebilincselni, lekötni az embert, mennyire tudja magát beleképzelni. Ezt nagyon sok minden ronthatja  -grafika, idegesitő bugok, sablonosság -, ebben rejlik a wow sikeressége.  Mosolyog
Naplózva
petecz
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
petecz : nincs befolyása.
Hozzászólások: 112


Supporter


« Válasz #2 Dátum: 2009. Július 24. - 08:47:54 »

Hát ha anno volt egy jó klánod wowban akkor a pve rendesen letudott kötni, haverral meg arénázás. Amugy igen elvben a sw univerzum nagyobb és összetetebb tehát több mindent kéne ígérnie. Hát nem tudom, küldtetések.. Én ezzel ugy vagyok hogy neház megcsinálni egy küldetést hogy igazán multis legyen és átjárja a csapatszellem. És ne csak azt érezd hogy egyedül csinálod az egészet. Annak meg semmi értelme nem lenne, akkor inkább legyen kotor3. De annyi lehetőség van a bioware előtt, csak 1-2-t megvalósitanak és év játéka.  Nevet Kacsint
Naplózva
Omli
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Omli : nincs befolyása.
Hozzászólások: 49



« Válasz #3 Dátum: 2009. Július 24. - 09:20:05 »

Remélem ezt a jó kis fórumot nem özönli el a sok idióta hozzászólás.

Le írnám én is a véleményemet.

Az egy dolog, hogy eléred a max szintet. Akit az hajt, hogy ledarálja a szinteket és minél előbb letudja a a fejlődést annak egy idő után sem a WOW sem és főkeép nem egy nagyságrendekkel több RPG elemre épülő mmo mint az SWTOR nem fog bejönni vagy megunja rövid időn belül.

Én special mindig is az RPG részét élveztem és élvezem a WOWnak a mai napig és minden karakteremmel kicsit máshogy élem meg a történéseket. Az hogy eléred a max szintet és nincsmit csinálni csak insta stb semmi küldi hát én special mikor először elértem a 80-at kb 4 zónában nem is jártam még, ami azért jelent még pár száz küldit amiből elég sok sorozat küldi van amik hangulatosak nem is kicsit.

Ugyanúgy ahogy a WOWban itt is számítani fog, hogy milyen cuccokban vagy tetszik nem tetszik az rpg skill és stat játék hiába vagy jó ha nagyságrendekkel jobb cuccokban van az ellenfél nemsok esélyed van.

Persze az már megint más kérdés kit melyik világ köti le jobban én szeretem a Warcraft világát történetét de sokkal közelebb áll a szívemhez a StarWars. Ennek ellenére fenntartom azon véleményemet, hogy nehéz dolga lesz a WOWal az SWTOR-nak.
 
Meglátjuk mit alkotnak a srácok én bízom benne, hogy egy Kotor 1 szintű gammát kapunk a 2ő nekem nem nyerte el a tetszésemet valahogy az első résznek nagyobb volt a varázsa jobban letudott kötni. Én azt a hangulatot várom vissza és akkor már garantáltan élvezni fogom.
Naplózva

"It is necessary to make sacrifices sometimes in the life. Only the question that he is worth it this?"
Frunzi
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Frunzi : nincs befolyása.
Hozzászólások: 20


« Válasz #4 Dátum: 2009. Július 25. - 12:02:20 »

Bő fél éve nem wowozok, de néha bevallom hiányzik és nem is maga a játék hanem a társaság az ami még 80as szintet elérve is odaragaszt a játék elé. TORban ezzel szemben az RPG rész nagyságrendekkel több, mint más mmoban és ahogy mondták is minden kaszt egyedi sztorival rendelkezik és ha a grindet is lejebb veszik még izgalmasabbá tehetik a játékot. Persze ez nem azt jelenti hogy nem lehet megunni, de remélem az endgame rész nem idióta achievment gyűjtögetéssel fog telni....
Naplózva
Toki
Adminisztrátor
Ifjonc
*****

Népszerűségi szint: 2
Toki : nincs befolyása.
Hozzászólások: 212



« Válasz #5 Dátum: 2009. Július 25. - 22:46:54 »

Bő fél éve nem wowozok, de néha bevallom hiányzik és nem is maga a játék hanem a társaság az ami még 80as szintet elérve is odaragaszt a játék elé.

Teljesen egyetértek, nekem is a társaság messze jobb volt, mint a játék. Aztán kicsit szétszéledtünk, pár hónap múlva abba is hagytam az egészet.
Naplózva
SWTOR Hungary - Fórum
« Válasz #5 Dátum: 2009. Július 25. - 22:46:54 »

 Naplózva
Pihawk|Log|
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Pihawk|Log| : nincs befolyása.
Hozzászólások: 16


Ranger Sch00l


« Válasz #6 Dátum: 2009. Július 26. - 10:02:01 »

hmm... véleményem szerint várjuk ki a végét... fölösleges még azt mondani, hogy SWToR sikeresebb lesz. Bár reménykedek, hogy legalább hasonló szinvonalat (ha nem jobbat) sikerül kihozni belöle. És valóban... a Blizzard csak profi és igényes játékokat adott piacra. Nem volt még csalódás véleményem szerint. Korai még a WoWot temetni, holott nekem is voltak idöszakaim amikor már a lore szempontjábol hagytam volna az egészet a brére, de a társaság ott tartott. Legnagyobb dilemma ugyis az az mmo-knál h casual barát vagy sem... flame meg mindig lesz, mert mindig vannak hülye emberek akik elinditják... és persze akik válaszolnak rá
Naplózva

-Poor boy... the sith alway betray one another...
-AND??? WHO CARES ABOUT THIS?? I PWN DEM ALL
enigma
Silentium tag
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
enigma : nincs befolyása.
Hozzászólások: 91


Sith Marauder


« Válasz #7 Dátum: 2009. Július 29. - 09:36:36 »

Még szerencse, hogy nem vagyunk elfogultak Nevet
Örülnék neki, bár nehezen tudom elképzelni, hogy túlszárnyaljuk a wowot.
Én azt mondom, hogy llegyen inkább fele akkora scene,de azok mind értelmes, nem 12 éves, nem pénz kunyerálós, nem "segítesz fejlődni léccciiikee" arcok.

Jó tudom , szép álmok Nevet
Naplózva
Cipo
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Cipo : nincs befolyása.
Hozzászólások: 70



« Válasz #8 Dátum: 2009. Július 29. - 12:44:25 »

Igen, a Bioware-el ellentétben én sem szeretném ha túlszárnyalnánk a wow-ot, nem hiányzik hogy azt mondják már 15 millió felhasználója van. legyen tized vagy századannyi játékosa csak, de azok értelmes normális arcok, nem pedig a napközis csoport aktív résztvevői.

És igen ahogy Omli írta, a wownak is meg van a maga varázsa, legalábbis nekem is meg volt az elején. Én is RP-sen éltem meg a játékot és szerettem csak úgy mászkálni és nézelődni, idegenekkel szóbaálni a kocsmában, úgy játszani hogy részese legyek a világának és nem csak egy felhasználója a játéknak. És pont a SW RP-s valója végett már nagyon várom és nem azért mert jobb lesz, hanem mert más lesz. Új élmény, amit csak remélni lehet hogy jobb lesz mint az eddigiek. A wowhoz csak annyit hogy ezt aZ RP-s varázst nem csak a fejlesztők ölték meg a hülyébbnél idiótább ötleteikkel, (pl motoron az élőhalott és társai), hanem azok a tizenéves játékosok, akiknek ez csak egy játék a sok közül. Én nagyon remélem ezeknek bejött a wow és ott maradnak Mosolyog
Naplózva
Omli
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Omli : nincs befolyása.
Hozzászólások: 49



« Válasz #9 Dátum: 2009. Július 29. - 14:06:51 »

Egyetértek teljes mértékben Cipoval ha tudnak hozni egy jó kis RP hangulatot, amit igencsak megdob az, hogy esetlegesen jó pár jó arc játékos társsal kalandozhatsz bőven elég ahhoz, hogy megéljen a játék az RP-t kedvelő játékosokból, mert azért még vagyunk elég szép számmal szerintem, akiknek a story és a kalandozás többet jelent, mint a kék lila és egyéb színű cuccok majmolása és egyebek...

Én nagyon bízom abban, hogy mivel RP téren már tett le a BioWare nem gyenge stuffokat az asztalra most sem okoz csalódást.

Naplózva

"It is necessary to make sacrifices sometimes in the life. Only the question that he is worth it this?"
QuentinT
RP mester
Padawan
*****

Népszerűségi szint: 3
QuentinT : nincs befolyása.
Hozzászólások: 467


Szabadelvű kereskedő


« Válasz #10 Dátum: 2009. Július 29. - 17:53:44 »

A Bioware valóban nagyot alkotott már az RP játékok terén párszor, de sajnos tényleg ide is igaz az, ami a pnp szerepjátékokra: nem elég a jó mesélő, jó játékosok is kellenek.
Naplózva

QuentinT - szabadelvű kereskedő, ász pilóta, hivatásos mázlista, gyakorló szobatudós, önjelölt zseni és szakértő (nyomokban paranoid skizofréniát tartalmazhat Vigyorog)
Noybee
RP mester
Padawan
*****

Népszerűségi szint: 4
Noybee : nincs befolyása.
Hozzászólások: 455


szürke chiss


« Válasz #11 Dátum: 2009. Július 30. - 00:20:38 »

Legyen úgy, h az swtor megelőzi népszerűségben a wow-ot. Én úgy hiszem, h a wow-ot még egy wow 2 sem tudna legyőzni, ehhez minimum a nevén túl,évek és olyan nagyszerű mmo kell, mint amilyen a wow volt (van). Azért nem lehetetlen, ha mondjuk elpusztulna a föld, akkor elmúlna a wow népszerűsége.
Vegyük a legnagyobb riválist a p2p piacon, a lotro-t. Év mmo-ja megjelenésekor, év mmo-ja tavaly, első kiegészítője az év kiegészítője (ez inkább a többi mmo kiegészítőjét minősíti a tavalyi évben, magánvéleményem), a Turbine (fejlesztő cég) pályafutása csúcsán (pont a bioware-t előzi meg rendre a szavazásokon). És mindez annyit ér, hogy a legbarátságosabb becslések szerint is az aktív játékosállománya mindössze 1/10-e a wow-nak, de ennél is durvább adatok léteznek, a világ összes mmo felhasználójának minimum 35%-a nem játszik és még nem is játszott más mmo-val a wow-on kívül. Ja igen és a lotro kiegjét 6 hónappal a megjelenés után nem lehetett megszerezni magyar boltból, míg a heti top eladások élén, mindig valamilyen wow példány végzett. Azért ez durva. A wow megjelenése óta minden mmo-ban van valami a wow-ból, swtor-ban is lesz. Lehet szidni a wow-ot és én igazából a legtöbb hozzászólással egyetértek ebben a témában. Igazatok van, az átlagéletkor nagyon alacsony, egész Európában nagyon alacsony sajnos, minden mmo-ban. A különbség az, hogy pl. az USA-ban, ahol nagyon erős az x-generáció és minden mmo-ban rendre jóval magasabb az átlagéletkor, na ott is rémisztően alacsony a wow játékosok átlagéletkora. Ez van, minden 1,4 ember a wow miatt kezdett el mmozni, mindegy hogy idén, vagy a a megjelenésének évében, ez az igazság.
Nekem annyira nem egyértelmű, h az swtor lesz a legnépszerűbb mmo a piacon. Legjobb játék talán, először legyen reális cél elcsípni az aiont, szerintem. Ha csak az sw fanokat mozgósítják ez bőven összejöhet. Különben is miért lesz az jó nekünk, ha a legnépszerűbb játék lesz az swtor a piacon?Valószínűleg ez az alacsony átlagéletkor oka.
Naplózva

Skeld - IA Operative v60+
Linebacker - Juggernaut v60+


What happened today is just the beginning. They're gonna lose this war.
Omli
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Omli : nincs befolyása.
Hozzászólások: 49



« Válasz #12 Dátum: 2009. Július 30. - 07:00:34 »

Véleményem szerint is inkább legyen minőségi és kicsit réteg játék mint több milliós vérpistikék gyülekezete.
Naplózva

"It is necessary to make sacrifices sometimes in the life. Only the question that he is worth it this?"
QuentinT
RP mester
Padawan
*****

Népszerűségi szint: 3
QuentinT : nincs befolyása.
Hozzászólások: 467


Szabadelvű kereskedő


« Válasz #13 Dátum: 2009. Július 30. - 10:08:50 »

Nagyon sok igazság van a Noybee által írottakban. Magam részéről szintén örülnék neki, ha a legnépszerűbb helyett, "csupán" a legjobb játék lenne a SW:TOR. Csakhogy azért van bennem annyi félsz, ha relatíve rétegjátéknak lehet majd nevezni, akkor pénzügyileg hogyan fogja beváltani a fejlesztők reményeit? A wow-ba, minden fanyalgó ellenére ömlik a pénz, és ez biztosan nincs a Blizzard ellenére, még akkor sem ha esetleg ők maguk is érzik, hogy anno talán nem ilyen életet álmodtak meg a világuknak. Véleményem szerint a SW:TOR harcrendszere kedvez a vérpistikés felfogásnak, hiszen pont azt reklámozzák állandóan, hogy mekkora hős lesz a karakter, egyszerre több ellenféllel harcol sikeresen. A gyors, pörgős harc inkább kíván majd jó reflexeket, mint komoly agymunkát. Ám - hála az égnek, vagy inkább a Bioware-nek - az erős sztori vonal, a felelőségteljes döntéseket kívánó szituációk, talán elveszik a kedvét a játéktól ennek az emlegetett rétegnek.
Naplózva

QuentinT - szabadelvű kereskedő, ász pilóta, hivatásos mázlista, gyakorló szobatudós, önjelölt zseni és szakértő (nyomokban paranoid skizofréniát tartalmazhat Vigyorog)
Omli
Ifjonc
*

Népszerűségi szint: 1
Omli : nincs befolyása.
Hozzászólások: 49



« Válasz #14 Dátum: 2009. Július 30. - 10:46:00 »

Igen én is ebben bízom. A "vérpistikék" általában türelmetlenek nem szeretik a storyline-t mondhatni inkább az Arcade játékélményt bírják . Pont ezért bízom abban , hogy nemsok lesz belőlük online aktív.

A megélhetést mennyire befojásolja az, hogy réteg játék hát azért nem egy MMO van ami igen csak rétegjáték és nézd meg évek óta szépen megélnek a wow mellet nem törnek nagyra de nyereséges és megéri foglalkozni vele.
Naplózva

"It is necessary to make sacrifices sometimes in the life. Only the question that he is worth it this?"
Oldalak: [1] 2 3 ... 21
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország

SWTORHU theme by Disorder. Based on AF316 theme by Fedhog.